Mi smo:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgija
Email adresa: [email protected]
OIB: BE0549896463
1. Naši uvjeti primjenjuju se na svaku ponudu od nas kao webshopa prema vama kao Potrošaču (svaka fizička osoba koja, isključivo za neposlovne svrhe, kupuje ili koristi dobro ili uslugu dostupnu na tržištu).
2. Dostavljamo širom svijeta osim na Åland Otoke, Američku Samou, Bangladeš, Bonaire, Sv. Eustatius i Saba, Brazil, Britanski Indijskotih Ocean, Britanske Djevičanske Otoke, Božićni Otok, Kokosove Otoke, Cookove Otoke, Kostariku, Falklandske Otoke, Filipine, Guam, Heard i McDonald Otoke, Isle Of Man, Izrael, Kajmanske Otoke, Libiju, Maroko, Maršalske Otoke, Mauricijus, Mikroneziju, Sjevernu Koreju, Salomonske Otoke, Siriju, Tajland, Turks i Caicos Otoke, Manje udaljene otoke SAD-a, Djevičanske otoke SAD-a, Ujedinjene Arapske Emirate, Vijetnam, Južnu Afriku, Južnu Georgiju i Južne Sandwich Otoke. Ako dostavite adresu za dostavu unutar jedne od ovih zemalja, zadržavamo pravo odbiti vašu narudžbu.
3. Da biste mogli naručiti, morate biti stariji od 18 godina. Ako ste mlađi od 18 godina, molimo vas da naručivanje prepustite roditelju ili zakonskom skrbniku. Ako nam postane poznato da je narudžbu izvršio maloljetnik, zadržavamo pravo odbiti vašu narudžbu.
4. Online naručivanje na web stranici predstavlja formalno prihvaćanje naših uvjeta i odredbi, koji su uvijek dostupni putem naše web stranice.
5. Ako ste naručili online, pružit ćemo vam dodatno i zajedno s potvrdom narudžbe ili najkasnije pri dostavi kopiju ovih uvjeta i odredbi u formatu koji možete sačuvati ili isprintati. Također preporučujemo da to uvijek učinite.
6. Ako se uz ove uvjete i odredbe primjenjuju dodatni posebni uvjeti, gore navedeno se također primjenjuje na te posebne uvjete. Vi kao potrošač uvijek možete pozvati na svoju korist najpovoljniji tekst ako naši uvjeti i odredbe budu u suprotnosti s gore navedenim posebnim uvjetima.
1. Izričito navodimo u našoj ponudi kada je ista važeća samo ograničeno vrijeme ili je podložna specifičnim uvjetima.
2. Uvijek opisujemo što prodajemo vama što je moguće potpunije i točnije, kao i tijek našeg procesa dostave. Opis je u svakom slučaju dovoljno detaljan da vam omogući pravilnu procjenu. Ako koristimo grafike, one su pravi prikaz ponuđenih dobara i/ili usluga. Međutim, grešiti je ljudski i ako smo očito pogriješili, nismo obvezni dostaviti vam.
3. Vaša narudžba je potpuna i ugovor između nas je konačan jednom kada vam potvrdimo vašu narudžbu putem maila i u vezi s vašom plaćanjem izvršenom kreditnim ili debitnim karticama, čim primimo odobrenje od izdavatelja vaše kartice. Prihvaćamo Paypal, Visa, Mastercard, American Tracked i druge kreditne kartice. Ako izdavatelj vaše kartice odbije pristati na vaše plaćanje nama, ne možemo biti odgovorni za bilo kakva kašnjenja u dostavi i/ili nedostavi vaše narudžbe. Narudžbe bez valjanog plaćanja na ime registriranog vlasnika kartice neće biti prihvaćene ni obrađene.
4. Da biste kupili proizvod, dodajete ga u svoju košaricu. Zatim unesete svoje kontakt podatke i podatke za naplatu. Zatim birate željeni način dostave: Standardna dostava ili Praćena dostava. U posljednjem koraku dovedeni ste na preglednu stranicu, prihvaćate naše uvjete i odredbe i potvrđujete svoju plaćanje pritiskom na gumb ‘Kupi sada’, s natpisom “narudžba s plaćanjem”. Ako ste dovršili ove korake, vaša kupnja postaje konačna.
1. Ako kupujete robu od nas, imate pravo odlučiti da ne želite zadržati robu 30 dana od dostave ili zaključenja ugovora. Tada možete vratiti svoju narudžbu bez kazne i bez navođenja razloga (trošak vraćanja snosite vi). Unutar 14 dana nakon prijema vaše vraćene narudžbe ili vaše naznake da želite odustati od ugovora, platit ćemo vam punu kupoprodajnu cijenu, istim sredstvom plaćanja koje ste iskoristili za kupnju. Troškovi nastali odabirom dodatnih opcija dostave poput Praćene dostave ili Poklon pakiranja nisu povratni.
2. Pravo na odustajanje ne primjenjuje se na personalizirane proizvode
3. Izravni troškovi povrata robe tako će biti na vašem trošku. Navest ćemo troškove povrata ili procijeniti troškove, ako ih nije razumno moguće izračunati unaprijed. Ako je nemoguće vratiti robu poštanskom uslugom, preuzet ćemo robu od vas bez dodatnih troškova. Možemo odbiti povrat dok ne primimo vraćenu robu ili dok ne pokažete da ste vratili robu, ovisno o tome koji se događaj prvi dogodi.
4. Očekujemo da ćete s narudžbom kao i s ambalažom postupati s najvećom pažnjom tijekom prvih 14 dana nakon dostave. Ako želite vratiti robu kako je gore opisano, možete je samo raspakirati ili koristiti u mjeri koja je potrebna da biste odlučili želite li je zadržati. Vraćena roba može biti testirana, ali ne i korištena. Pri vraćanju robe, također ćete morati vratiti sve isporučene dodatke i – ako je to razumno moguće – vratiti robu u njezinom izvornom stanju i ambalaži te uzimajući u obzir naše upute kako je navedeno u nastavku.
5. Paket možete vratiti poštom ili kurirskom službom.
6. Da biste brzo i ispravno iskoristili svoje pravo na odustajanje, i u slučaju isporuke usluga kao i u slučaju isporuke robe, možete nam poslati email na [email protected] s vašim brojem narudžbe. Poslat ćemo vam potvrdu vašeg povlačenja putem emaila.
1. Tijekom razdoblja koje navodimo u našoj ponudi, naše cijene se ne mijenjaju, osim zbog promjena cijena koje proizlaze iz promjena stopa PDV-a.
2. Naše cijene uključuju sve poreze, PDV i sve druge naknade. Dakle, nikada nećete doživjeti neugodna iznenađenja. Ipak, možemo odlučiti da vam, uz kupoprodajnu cijenu, naplatimo troškove dostave. U tom slučaju, to ćemo vam uvijek priopćiti prije nego što definitivno izvršite svoju kupnju.
1. Prihvaćamo samo unaprijedno plaćanje putem naše web stranice korištenjem načina plaćanja navedenih tamo.
2. Kako bismo jamčili sigurno online plaćanje i sigurnost vaših osobnih podataka, transakcijski podaci će se prenositi samo kriptirani s SSL tehnologijom. Za plaćanja s SSL-om nije potreban poseban softver. Sigurnu SSL-vezu prepoznajete po “bravi” na donjoj statusnoj traci vašeg preglednika.
1. Jamčimo da su naši proizvodi u skladu s vašom narudžbom i ispunjavaju normalna očekivanja koja možete imati uzimajući u obzir specifikacije proizvoda. Također jamčimo da su naši proizvodi u skladu sa svim zakonima koji su primjenjivi u trenutku vaše narudžbe.
2. Kao potrošač, imate zakonsko jamstvo od 2 godine na robu kupljenu od nas ako ta roba nije u skladu s narudžbom. Tijekom ovog razdoblja i unutar zakonskih granica, osigurat ćemo besplatnu zamjenu ili popravak robe koja pokazuje nedostatak obuhvaćen zakonskim jamstvom.
3. U mjeri u kojoj je to moguće ili razumno, imate izbor između zamjene ili popravka. Samo ako je zamjena ili popravak prekomjeran ili nemoguć, ili nemoguć za isporuku u razumnom roku, imate pravo na smanjenje ili zahtjev za raskid ugovora o prodaji.
4. Tijekom prvih šest mjeseci uvijek možete pozvati na jamstvo. Nakon toga morate dokazati da nedostaci na robi nisu uzrokovani nenormalnom uporabom.
1. Sva roba i usluge isporučuju se na adresu koju ste naveli prilikom naručivanja.
2. Kada je roba na zalihama, bit će dostavljena na adresu za dostavu unutar predviđenog vremena dostave. Ako roba nije na zalihama webshopa, vaša narudžba će biti poslana kada proizvod bude ponovno na zalihama. O rokovima dostave obavijestit ćemo vas u potvrdi narudžbe.
3. Dostava ovisi o vašoj zemlji dostave. Za pregled procijenjenih vremena dostave za vašu zemlju kliknite ovdje. Konačna isporuka vaše kupnje bit će izvršena unutar 30 dana nakon naručivanja.
4. Ako nismo u mogućnosti isporučiti na vrijeme, uvijek ćemo vas obavijestiti prije isteka roka dostave. Ako to ne učinimo, možete besplatno otkazati svoju narudžbu. U tom slučaju vratit ćemo vam novac u roku od 30 dana nakon raskida ugovora.
5. Isporuka robe i poklon bonova uvijek je na naš rizik. Dakle, ne morate brinuti o robi izgubljenoj tijekom prijevoza. Ako, međutim, vratite robu nama unutar 30 dana nakon dostave jer je ipak ne želite zadržati, vi ste odgovorni za prijevoz.
6. Ako je isporučena roba oštećena tijekom prijevoza, ne odgovara robi navedenoj na otpremnici ili ne odgovara robi koju ste naručili, morate to prijaviti što je prije moguće i u svakom slučaju unutar 3 dana. Nakon toga, morate vratiti robu unutar 14 kalendarskih dana nakon dostave.
7. Ne možemo biti odgovorni za bilo kakvu posljedičnu štetu koju pretrpite zbog kašnjenja u isporuci ili nedostave od strane prijevoznika kojeg je angažirala tvrtka. U takvim slučajevima naša odgovornost ostaje ograničena na vrijednost robe za koju je dokazano da je niste primili od strane kupca.
1. Potrošač ima pravo u bilo kojem trenutku raskinuti ugovor neodređenog trajanja, uz dužno poštovanje dogovorenih pravila raskida i otkaznog roka od najmanje jednog mjeseca.
2. Ugovor koji je sklopljen na određeno vrijeme ima trajanje od najviše dvije godine.
3. Ako ugovor o prodaji dobara na određeno vrijeme navodi da će u slučaju neaktivnosti Potrošača Ugovor na daljinu biti produžen, ugovor će se nastaviti kao ugovor neodređenog trajanja i zahtijevat će otkazni rok od najmanje jednog mjeseca.
4. Ako je sklopljen ugovor za pružanje usluga na određeno vrijeme između Tvrtke i Potrošača i sadrži klauzulu o automatskom obnavljanju. Ova klauzula će biti istaknuta podebljanim slovima i u okviru odvojenom od teksta, na prednjoj strani prve stranice.
4. Ova klauzula će sadržavati posljedice automatskog obnavljanja, uključujući odredbu sljedećeg stavka s obzirom na otkazivanje, kao i posljednji mogući datum kada se Potrošač može usprotiviti automatskom obnavljanju i način na koji se može obavijestiti o tom usprotivljenju. Potrošač može, nakon automatskog obnavljanja ugovora o uslugama na određeno vrijeme, u bilo kojem trenutku i bez ikakve naknade raskinuti ugovor, uzimajući u obzir otkazni rok od najviše dva mjeseca.
1. U slučaju više sile, nismo obvezni ispunjavati naše obaveze. U tom slučaju možemo ili obustaviti naše obaveze za vrijeme trajanja stanja više sile ili trajno raskinuti ugovor.
2. Događaji više sile su sve okolnosti izvan naše volje i kontrole koje čine ispunjenje naših obaveza potpuno ili djelomično nemogućim. Takvi događaji uključuju, između ostalog, štrajkove, požare, poremećaje u opskrbi energijom ili telekomunikacijskim mrežama ili komunikacijskim sustavima i/ili privremeno neuspješno funkcioniranje webshopa, kasnu isporuku ili nedostatak isporuke od strane dobavljača ili drugih trećih strana, ...
1. Naša web stranica, logotipi, tekstovi, fotografije, imena i općenito sve naše komunikacije zaštićeni su pravima intelektualnog vlasništva koja pripadaju nama, našim dobavljačima ili drugim nositeljima prava.
2. Zabranjeno je koristiti i/ili mijenjati bilo koja prava intelektualnog vlasništva opisana u ovoj klauzuli. Dakle, ne smijete kopirati ni reproducirati crteže, fotografije, imena, tekstove, logotipe, kombinacije boja, itd... bez naše prethodne pisane i izričite suglasnosti.
3. Kupac ne smije koristiti materijale koji bi mogli povrijediti prava na privatnost, prava na javnost, intelektualna i/ili industrijska prava vlasništva ili slična prava zbog nedostatka dopuštenja vlasnika tih prava. MonkeyMonkey bvba ne prihvaća nikakvu odgovornost u slučaju bilo kakve tvrdnje treće strane koja se temelji na tvrdnji da proizvod dostavljen od strane MonkeyMonkey krši bilo koje pravo treće strane.
1. Nadamo se da su svi naši kupci uvijek 100% zadovoljni. Ako ipak imate pritužbe u vezi s našim uslugama, molimo vas da nas ne oklijevate kontaktirati na [email protected]. Učinit ćemo sve što je u našoj moći da se pozabavimo vašom pritužbom u roku od 7 dana.
2. Svi ugovori koje sklapamo s našim kupcima, bez obzira na njihovo mjesto prebivališta, isključivo su regulirani belgijskim zakonima. Samo su belgijski sudovi nadležni za rješavanje sporova koji proizlaze iz ili su u vezi s tim ugovorima. Ako kao rezultat međunarodnog prava na primjenu dolazi zakon neke druge zemlje, tumačenje ovih uvjeta i odredbi prvo će se izvršiti u skladu s Knjigom VI Belgijkog Trgovinskog zakonika.
3. Kao mjera alternativnog rješavanja sporova, Federalna služba za medijaciju potrošača imenovana je da primi sve zahtjeve za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova. Služba će izravno intervenirati ili prenijeti vašu pritužbu odgovarajućoj službi. Službu za medijaciju potrošača možete kontaktirati putem sljedeće poveznice: https://www.mediationconsommateur.be//en
U slučaju prekograničnog spora, možete se obratiti platformi "Online Dispute Resolution" Europske unije putem sljedeće poveznice: https://ec.europa.eu/odr
Čujte od drugih
83%
|
19292
|
||
9%
|
2171
|
||
3%
|
627
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
765
|
Simone
PotvrđenoExcelente, muy bonita. Tardo un poco pero estoy muy satisfecha con la compra.
Cristina
PotvrđenoThis is my second case in 3 years, that’s how much I love it! The design is wonderful, it’s a very durable case, that lasts a long time. I’d highly recommend it
Jindra
PotvrđenoBrilliant case! I’m very clumsy and dropped my phone a lot. Still hasn’t got a single scratch on it!
Ellen
PotvrđenoImate li pitanje? Na raspolaganju sam od ponedjeljka do subote.
Ostavite svoju e-mail adresu ispod i primite kod za popust
E-mail adresa nije ispravna
Vaš kod:
Very nice case, delivered quickly and fits perfectly