Nisam zadovoljan! Što mogu učiniti? Jako nam je žao što niste zadovoljni s našom uslugom. Trudimo se slijediti najstrože pravne smjernice za e-trgovinu. Ako imate problem koji se ne može riješiti s ovim često postavljenim pitanjima, molimo da nas kontaktirate putem [email protected].
Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe? Status svoje narudžbe možete provjeriti ovdje.
Nisam primio svoju narudžbu! Jeste li me opljačkali? Da! ... Šalimo se. Nakon što pošaljemo vašu narudžbu, oslanjamo se na dostavne službe s kojima radimo da obave svoj dio posla. Nažalost, ponekad se može dogoditi da izgube paket ili ga dostave na pogrešnu adresu. Održavamo razdoblje čekanja od 25 radnih dana nakon slanja da bismo bili sigurni da vaša narudžba nije odgođena. Ako ne primite svoju narudžbu unutar ovog razdoblja čekanja, smatramo da je vaša narudžba izgubljena u tranzitu i nudimo vam rješenje.
Molimo da nas kontaktirate ako ne primite svoju narudžbu unutar 25 radnih dana.
Upravo sam napravio narudžbu. Što sada? Prije svega: Hvala na vašoj narudžbi! Evo što će se dogoditi: Nakon što napravite narudžbu, primit ćete dva e-maila s ažuriranjima o stanju vaše narudžbe. Prvi e-mail će potvrditi vašu narudžbu. Obično šaljemo narudžbe unutar 48 sati. Drugi e-mail će potvrditi slanje vaše narudžbe.
Ovaj e-mail će imati sve detalje o dostavi vaše specifične narudžbe.
Ako niste primili nikakve e-mailove, molimo provjerite mapu Spam/Junk e-maila s kojim ste se registrirali kod nas.
Status svoje narudžbe možete provjeriti u bilo kojem trenutku ovdje.
Želim kupiti puno maskica. Mogu li dobiti popust na velike količine? Nudimo popuste na narudžbe počevši od 10 maskica. Sve informacije i popuste možete pregledati na našoj B2B stranici.
Moj proizvod se oštetio tijekom razdoblja jamstva. Što sada? Nudimo 6 mjeseci jamstva na sve naše proizvode. Nastojimo vam pružiti najbolju dostupnu kvalitetu. U slučaju da se vaša kupnja ošteti tijekom tog razdoblja, besplatno ćemo zamijeniti kupljeni proizvod.
Kada se to dogodi, kontaktirajte nas na [email protected]. Molimo, uključite i jasnu sliku problema i broj vaše narudžbe. Na taj vam način možemo ponuditi rješenje što je brže moguće.
Predomislio sam se. Mogu li vratiti svoju kupnju? Da, možete!
Svoje kupnje možete vratiti unutar 30 dana nakon primitka. Postoje neke iznimke:
Proizvodi prikladni za povrat:
Nudimo 30-dnevnu politiku povrata na sve maske iz naše kolekcije i na sve dodatke. To znači da tijekom prvih 30 kalendarskih dana nakon što primite svoju kupnju, možete promijeniti mišljenje.
Prihvaćamo povrate samo kada kupljena roba nije korištena i ne pokazuje znakove trošenja.
Molimo imajte na umu da su kupci odgovorni za sve troškove uključene u vraćanje predmeta. Paketi za povrat ostaju odgovornost kupca dok ih CaseCompany ne primi. Narudžbu ćemo refundirati u cijelosti unutar 7 dana od primanja vraćenih kupnji.
Ako želite vratiti svoju kupnju, kontaktirajte nas na [email protected] ili ako ste stanovnik EU-a: pošaljite nam Europski obrazac za odustajanje.
Povrati bez prethodne komunikacije s nama neće biti prihvaćeni.
Povrati se mogu poslati u pratnji broja narudžbe na:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgija
Proizvodi koji nisu prikladni za povrat:
Ne prihvaćamo povrate za personalizirane proizvode. Svaka personalizirana maskica ili navlaka izrađuje se po narudžbi i nije moguće da ih ponovno prodamo.
Dodatne opcije dodane vašoj narudžbi poput praćenog slanja i zamatanja poklona nisu refundabilne.
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu? Nažalost, to nije moguće. Jednom kada je vaša narudžba potvrđena, odmah započinjemo proces proizvodnje i slanja.
Ne možemo promijeniti nikakve detalje o vašoj narudžbi nakon potvrde. Stoga provjerite jeste li unijeli ispravnu adresu dostave i naručili pravi proizvod za sebe.
Želim učitati svoje vlastite slike. Koji format slike i rezolucija će dati najbolji rezultat? Naš alat za dizajn podržava .jpeg i .png formate. Za maskicu telefona preporučujemo rezoluciju od 2000×3000 piksela. Za navlake za prijenosna računala i maskice za iPad preporučujemo rezoluciju od 4000×3000 piksela.
Ako je vaša slika mutna ili pikselizirana u pregledu u alatu za dizajn, vjerojatno će biti mutna i pikselizirana kada se isprinta. Stoga budite sigurni da koristite slike visoke kvalitete.
Želim dizajnirati personaliziranu maskicu za pametni telefon. Kako da započnem? Specijalizirani smo za pružanje mogućnosti dizajniranja vlastite maskice za telefon.
Slijedite ove korake. Možete započeti ovdje.
1. Odaberite svoj uređaj.
Imamo maskice za preko 200 uređaja. Odaberite svoj ovdje. Trudimo se ponuditi što više uređaja. Ako nemamo maskicu za vaš telefon, obavijestite nas ovdje.
2. Odaberite vrstu maskice koju želite dizajnirati.
Za pametne telefone imamo do 7 različitih opcija, svaka s vlastitim karakteristikama, izgledom i osjećajem.
3. Počnite dizajnirati!
Možete učitati vlastitu sliku s vašeg računala ili vašeg računa na društvenim mrežama. Možete dodati do 10 fotografija u jedan kolaž. Završite dodavanjem osobnog teksta ili nekih emojija. Vi imate kontrolu!
Moj kupljeni proizvod se pokvario tijekom razdoblja jamstva. Što sada? Nudimo 6 mjeseci jamstva na sve naše proizvode. Nastojimo vam pružiti najbolju dostupnu kvalitetu. U slučaju da se vaša kupnja pokvari tijekom tog razdoblja, besplatno ćemo zamijeniti kupljeni proizvod.
Kada se to dogodi, kontaktirajte nas na [email protected]. Molimo, uključite i jasnu sliku problema i broj vaše narudžbe. Na taj vam način možemo ponuditi rješenje što je brže moguće.
Predomislio sam se. Mogu li vratiti svoju kupnju? Da, možete!
Svoje kupnje možete vratiti unutar 30 dana nakon primitka. Postoje neke iznimke:
Proizvodi prikladni za povrat:
Nudimo 30-dnevnu politiku povrata za sve maskice iz naše kolekcije i na sve dodatke. To znači da tijekom prvih 30 kalendarskih dana nakon što primite svoju kupnju, možete promijeniti mišljenje.
Prihvaćamo povrate samo kada kupljena roba nije korištena i ne pokazuje znakove trošenja.
Molimo imajte na umu da su kupci odgovorni za sve troškove uključene u vraćanje predmeta. Paketi za povrat ostaju odgovornost kupca dok ih CaseCompany ne primi. Narudžbu ćemo refundirati u cijelosti unutar 7 dana od primanja vraćenih kupnji.
Ako želite vratiti svoju kupnju, kontaktirajte nas na [email protected] ili ako ste stanovnik EU-a: pošaljite nam Europski obrazac za odustajanje.
Povrati bez prethodne komunikacije s nama neće biti prihvaćeni.
Povrati se mogu poslati u pratnji broja narudžbe na:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgija
Proizvodi koji nisu prikladni za povrat:
Ne prihvaćamo povrate za personalizirane proizvode. Svaka personalizirana maskica ili navlaka izrađuje se po narudžbi i nije ih moguće ponovno prodati.
Dodatne opcije dodane vašoj narudžbi poput praćenog slanja i zamatanja poklona nisu refundabilne.
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu? Nažalost, to nije moguće. Jednom kada je vaša narudžba potvrđena, odmah započinjemo proces proizvodnje i slanja.
Ne možemo promijeniti nikakve detalje o vašoj narudžbi nakon potvrde. Stoga provjerite jeste li unijeli ispravnu adresu dostave i naručili pravi proizvod za sebe.
Stranica sa stanjem kaže da je moja narudžba “Na čekanju”. Što to znači? Kada je vaša narudžba postavljena “Na čekanju”, obično je to zato što postoji problem. Moguće je da smo vam već poslali e-mail da vas obavijestimo o tome. Ako to nije slučaj, molimo kontaktirajte nas na [email protected].
Molimo provjerite mapu Spam/Junk e-maila s kojim ste se registrirali kod nas.
Upravo sam dobio e-mail koji kaže da je moja narudžba otkazana. Zašto se to događa? Automatsko otkazivanje narudžbe događa se kada postoji problem s plaćanjem. Ako prođe previše vremena za narudžbu da primi plaćanje nakon što je postavljena, naš sustav automatski otkazuje narudžbu.
Ako je vaša narudžba otkazana protiv vaše volje, molimo kontaktirajte nas na [email protected].
Kako mogu provjeriti stanje svoje narudžbe? Stanje svoje narudžbe možete provjeriti ovdje.
Unesite e-mail s kojim ste napravili narudžbu i vaš broj narudžbe i dobit ćete najnovije informacije o vašoj narudžbi.
Nisam primio svoju narudžbu! Jeste li me opljačkali? Da! ... Šalimo se. Nakon što pošaljemo vašu narudžbu, oslanjamo se na dostavne službe s kojima radimo da obave svoj dio posla. Nažalost, ponekad se može dogoditi da izgube paket ili ga dostave na pogrešnu adresu. Održavamo razdoblje čekanja od 25 radnih dana nakon slanja da bismo bili sigurni da vaša narudžba nije odgođena. Ako ne primite svoju narudžbu unutar ovog razdoblja čekanja, smatramo da je vaša narudžba izgubljena u tranzitu i nudimo vam rješenje.
Molimo kontaktirajte nas ako ne primite svoju narudžbu unutar 25 radnih dana.
Moram li potpisati za svoju narudžbu prilikom dostave? UK/EU
S našom opcijom Standardne dostave vaša narudžba će biti dostavljena u vaš poštanski sandučić. Nećete morati potpisati za svoju dostavu.
S našom opcijom Praćene dostave morat ćete potpisati prilikom dostave. Ako želite biti sigurni da ste kod kuće kada dostavna služba dođe, molimo provjerite svoje informacije za praćenje.
SAD/KAN/AUS
Morat ćete potpisati za dostavu. Ako želite biti sigurni da ste kod kuće kada dostavna služba dođe, molimo provjerite svoje informacije za praćenje.
Moj kod za praćenje ne radi. Što sada? Ponekad je moguće da vaš kod za praćenje nije odmah aktiviran nakon slanja. Ako vaše informacije za praćenje nisu dostupne dva dana nakon što ste primili potvrdu o slanju, molimo kontaktirajte nas na [email protected].
Želim pratiti svoju narudžbu. Je li to moguće? Nudimo praćenje za sve narudžbe s odabranom opcijom Praćene dostave. Primit ćete e-mail sa svim detaljima za praćenje kada pošaljemo vašu narudžbu.
Nažalost, možemo ponuditi praćenu dostavu samo za narudžbe s adresom dostave u EU, SAD-u, Kanadi i Australiji.
Nudimo Standardnu dostavu za većinu zemalja svijeta.
Opcija Standardne dostave ne uključuje kod za praćenje.
Moja adresa dostave je izvan EU. Moram li platiti uvozne poreze? Neke zemlje izvan Europske unije mogu zahtijevati uvozni porez, carine i povezane pristojbe za uvoz. Ovaj trošak nije pokriven u plaćanjima koja ste nam napravili. Te naknade, ako se primjenjuju, određuje i naplaćuje Carinska uprava zemlje odredišta. Za daljnje detalje o naknadama, molimo kontaktirajte svoju lokalnu Carinsku upravu.
Koliko dugo traje dostava? Vrijeme dostave nije zajamčeno za Standardnu dostavu. Ako postoji datum koji želite ispuniti, sugeriramo odabir opcije Praćene dostave.
Dolje navedena vremena dostave su procijenjeno vrijeme potrebno poštanskoj službi i ne uključuje vrijeme obrade Carine u zemlji odredišta. U nekim slučajevima lokalna Carinska uprava vaše zemlje može zahtijevati dodatne dokumente i vrijeme za obradu vašeg paketa, što također može uzrokovati daljnje kašnjenje dostave.
Tijekom državnih praznika i užurbanih razdoblja moguće je da obrada i dostava vaše pošiljke dožive neko kašnjenje. Carina i Poštanska služba mogu zahtijevati dodatno vrijeme za obradu/dostavu tijekom vrhunca sezone (Crni petak, Božić, itd.) ili prije glavnih festivala (npr. Valentinovo). Za detalje o državnim praznicima u zemlji odredišta, molimo obratite se web stranici vaše lokalne vlade.
Country | Shipping type | Duration (business days) |
---|---|---|
Austria | standard | 4-5 |
Austria | express | 3-4 |
Australia | express | 6-7 |
Australia | standard | 12-15 |
Belgium | standard | 3-6 |
Belgium | express | 2-4 |
Bulgaria | standard | 5-8 |
Bulgaria | express | 3-6 |
Canada | express | 5-10 |
Canada | standard | 10-15 |
Switzerland | express | 3-5 |
Switzerland | standard | 4-6 |
Cyprus | express | 5-10 |
Cyprus | standard | 5-8 |
Czech Republic | standard | 5-8 |
Czech Republic | express | 3-4 |
Germany | standard | 3-5 |
Germany | express | 3-4 |
Denmark | express | 3-4 |
Denmark | standard | 5-8 |
Estonia | standard | 5-8 |
Estonia | express | 4-6 |
Spain | standard | 5-8 |
Spain | express | 3-6 |
Finland | express | 3-6 |
Finland | standard | 5-8 |
France | express | 3-4 |
France | standard | 4-6 |
Greece | express | 4-6 |
Greece | standard | 5-8 |
Croatia | express | 4-7 |
Croatia | standard | 5-8 |
Hungary | standard | 5-8 |
Hungary | express | 3-6 |
Ireland | standard | 5-8 |
Ireland | express | 3-6 |
Italy | express | 3-6 |
Italy | standard | 5-8 |
Lithuania | standard | 5-8 |
Lithuania | express | 4-6 |
Luxembourg | express | 3-4 |
Luxembourg | standard | 3-6 |
Latvia | standard | 5-8 |
Latvia | express | 4-6 |
Malta | standard | 5-8 |
Malta | express | 5-10 |
The Netherlands | express | 1-3 |
The Netherlands | standard | 3-4 |
Norway | standard | 5-8 |
Norway | express | 5-7 |
Poland | express | 3-6 |
Poland | standard | 5-8 |
Portugal | express | 3-6 |
Portugal | standard | 5-8 |
Romania | standard | 5-8 |
Romania | express | 3-6 |
Sweden | standard | 5-8 |
Sweden | express | 3-6 |
Slovenia | standard | 5-8 |
Slovenia | express | 3-6 |
Slovakia | express | 3-6 |
Slovakia | standard | 5-8 |
United States | standard | 5-7 |
United States | express | 4-6 |
Rest of the world | standard | 10 - 15 |
Mislim da je nešto pošlo po zlu tijekom plaćanja. Kako mogu biti siguran da je sve u redu? Kada primimo plaćanje, odmah šaljemo e-mail na adresu koju ste registrirali s potvrdom vaše narudžbe. Ako niste primili e-mail od nas, a naplaćeni ste za našu narudžbu, molimo kontaktirajte nas na [email protected].
Molimo provjerite mapu Spam/Junk e-maila s kojim ste se registrirali kod nas ako niste primili nikakve potvrdne e-mailove.
Kako mogu platiti svoju narudžbu? Prihvaćamo razne opcije plaćanja. PayPal, kreditna kartica i bankovni prijenos.
Procesiramo i šaljemo narudžbu nakon primitka plaćanja. Ako odaberete plaćanje bankovnim prijenosom, to bi moglo odgoditi procesiranje vaše narudžbe.
Želim učitati vlastite slike. Koji će format slike i rezolucija dati najbolji rezultat? Naš alat za dizajn podržava .jpeg i .png formate. Za maskicu telefona preporučujemo rezoluciju od 2000×3000 piksela. Za navlake za prijenosna računala i maskice za iPad preporučujemo rezoluciju od 4000×3000 piksela.
Ako je vaša slika mutna ili pikselizirana u pregledu u alatu za dizajn, vjerojatno će biti mutna i pikselizirana kada se isprinta. Stoga budite sigurni da koristite slike visoke kvalitete.
Želim dizajnirati vlastitu maskicu za pametni telefon. Kako da započnem? Specijalizirani smo za pružanje mogućnosti dizajniranja vlastite maskice za telefon.
Slijedite ove korake. Možete započeti ovdje.
1. Odaberite svoj uređaj.
Imamo maskice za preko 200 uređaja. Odaberite svoj ovdje. Trudimo se ponuditi što više uređaja. Ako nemamo maskicu za vaš telefon, obavijestite nas ovdje.
2. Odaberite vrstu maskice koju želite dizajnirati.
Za pametne telefone imamo do 7 različitih opcija, svaka s vlastitim karakteristikama, izgledom i osjećajem.
3. Počnite dizajnirati!
Možete učitati vlastitu sliku s vašeg računala ili vašeg računa na društvenim mrežama. Možete dodati do 10 fotografija u jedan kolaž. Završite dodavanjem osobnog teksta ili nekih emojija. Vi imate kontrolu!
Čujte od drugih
83%
|
19051
|
||
9%
|
2150
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
764
|
Andy
PotvrđenoNice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.
Ashley
PotvrđenoEsta perfecto y noo la kito para nadaaa
Rebeca
PotvrđenoA capa veio muito linda e não demorou muito.
Mgenny
PotvrđenoImate li pitanje? Na raspolaganju sam od ponedjeljka do subote.
Ostavite svoju e-mail adresu ispod i primite kod za popust
E-mail adresa nije ispravna
Vaš kod:
It looks amazing