Model

Model

FAQ

Trebate pomoć?

Narudžba

Nisam zadovoljan! Što mogu učiniti? Jako nam je žao što niste zadovoljni s našom uslugom. Trudimo se slijediti najstrože pravne smjernice za e-trgovinu. Ako imate problem koji se ne može riješiti s ovim često postavljenim pitanjima, molimo da nas kontaktirate putem [email protected].

Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe? Status svoje narudžbe možete provjeriti ovdje.

Nisam primio svoju narudžbu! Jeste li me opljačkali? Da! ... Šalimo se. Nakon što pošaljemo vašu narudžbu, oslanjamo se na dostavne službe s kojima radimo da obave svoj dio posla. Nažalost, ponekad se može dogoditi da izgube paket ili ga dostave na pogrešnu adresu. Održavamo razdoblje čekanja od 25 radnih dana nakon slanja da bismo bili sigurni da vaša narudžba nije odgođena. Ako ne primite svoju narudžbu unutar ovog razdoblja čekanja, smatramo da je vaša narudžba izgubljena u tranzitu i nudimo vam rješenje.
Molimo da nas kontaktirate ako ne primite svoju narudžbu unutar 25 radnih dana.

Upravo sam napravio narudžbu. Što sada? Prije svega: Hvala na vašoj narudžbi! Evo što će se dogoditi: Nakon što napravite narudžbu, primit ćete dva e-maila s ažuriranjima o stanju vaše narudžbe. Prvi e-mail će potvrditi vašu narudžbu. Obično šaljemo narudžbe unutar 48 sati. Drugi e-mail će potvrditi slanje vaše narudžbe.

Ovaj e-mail će imati sve detalje o dostavi vaše specifične narudžbe.

Ako niste primili nikakve e-mailove, molimo provjerite mapu Spam/Junk e-maila s kojim ste se registrirali kod nas.

Status svoje narudžbe možete provjeriti u bilo kojem trenutku ovdje.

Želim kupiti puno maskica. Mogu li dobiti popust na velike količine? Nudimo popuste na narudžbe počevši od 10 maskica. Sve informacije i popuste možete pregledati na našoj B2B stranici.

Moj proizvod se oštetio tijekom razdoblja jamstva. Što sada? Nudimo 6 mjeseci jamstva na sve naše proizvode. Nastojimo vam pružiti najbolju dostupnu kvalitetu. U slučaju da se vaša kupnja ošteti tijekom tog razdoblja, besplatno ćemo zamijeniti kupljeni proizvod.

Kada se to dogodi, kontaktirajte nas na [email protected]. Molimo, uključite i jasnu sliku problema i broj vaše narudžbe. Na taj vam način možemo ponuditi rješenje što je brže moguće.

Predomislio sam se. Mogu li vratiti svoju kupnju? Da, možete!

Svoje kupnje možete vratiti unutar 30 dana nakon primitka. Postoje neke iznimke:

Proizvodi prikladni za povrat:
Nudimo 30-dnevnu politiku povrata na sve maske iz naše kolekcije i na sve dodatke. To znači da tijekom prvih 30 kalendarskih dana nakon što primite svoju kupnju, možete promijeniti mišljenje.

Prihvaćamo povrate samo kada kupljena roba nije korištena i ne pokazuje znakove trošenja.

Molimo imajte na umu da su kupci odgovorni za sve troškove uključene u vraćanje predmeta. Paketi za povrat ostaju odgovornost kupca dok ih CaseCompany ne primi. Narudžbu ćemo refundirati u cijelosti unutar 7 dana od primanja vraćenih kupnji.

Ako želite vratiti svoju kupnju, kontaktirajte nas na [email protected] ili ako ste stanovnik EU-a: pošaljite nam Europski obrazac za odustajanje.

Povrati bez prethodne komunikacije s nama neće biti prihvaćeni.

Povrati se mogu poslati u pratnji broja narudžbe na:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgija

Proizvodi koji nisu prikladni za povrat:

Ne prihvaćamo povrate za personalizirane proizvode. Svaka personalizirana maskica ili navlaka izrađuje se po narudžbi i nije moguće da ih ponovno prodamo.

Dodatne opcije dodane vašoj narudžbi poput praćenog slanja i zamatanja poklona nisu refundabilne.

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu? Nažalost, to nije moguće. Jednom kada je vaša narudžba potvrđena, odmah započinjemo proces proizvodnje i slanja.
Ne možemo promijeniti nikakve detalje o vašoj narudžbi nakon potvrde. Stoga provjerite jeste li unijeli ispravnu adresu dostave i naručili pravi proizvod za sebe.

Želim učitati svoje vlastite slike. Koji format slike i rezolucija će dati najbolji rezultat? Naš alat za dizajn podržava .jpeg i .png formate. Za maskicu telefona preporučujemo rezoluciju od 2000×3000 piksela. Za navlake za prijenosna računala i maskice za iPad preporučujemo rezoluciju od 4000×3000 piksela.
Ako je vaša slika mutna ili pikselizirana u pregledu u alatu za dizajn, vjerojatno će biti mutna i pikselizirana kada se isprinta. Stoga budite sigurni da koristite slike visoke kvalitete.

Želim dizajnirati personaliziranu maskicu za pametni telefon. Kako da započnem? Specijalizirani smo za pružanje mogućnosti dizajniranja vlastite maskice za telefon.
Slijedite ove korake. Možete započeti ovdje.

1. Odaberite svoj uređaj.
Imamo maskice za preko 200 uređaja. Odaberite svoj ovdje. Trudimo se ponuditi što više uređaja. Ako nemamo maskicu za vaš telefon, obavijestite nas ovdje.

2. Odaberite vrstu maskice koju želite dizajnirati.
Za pametne telefone imamo do 7 različitih opcija, svaka s vlastitim karakteristikama, izgledom i osjećajem.

3. Počnite dizajnirati!
Možete učitati vlastitu sliku s vašeg računala ili vašeg računa na društvenim mrežama. Možete dodati do 10 fotografija u jedan kolaž. Završite dodavanjem osobnog teksta ili nekih emojija. Vi imate kontrolu!

Povrati/Jamstvo

Moj kupljeni proizvod se pokvario tijekom razdoblja jamstva. Što sada? Nudimo 6 mjeseci jamstva na sve naše proizvode. Nastojimo vam pružiti najbolju dostupnu kvalitetu. U slučaju da se vaša kupnja pokvari tijekom tog razdoblja, besplatno ćemo zamijeniti kupljeni proizvod.

Kada se to dogodi, kontaktirajte nas na [email protected]. Molimo, uključite i jasnu sliku problema i broj vaše narudžbe. Na taj vam način možemo ponuditi rješenje što je brže moguće.

Predomislio sam se. Mogu li vratiti svoju kupnju? Da, možete!

Svoje kupnje možete vratiti unutar 30 dana nakon primitka. Postoje neke iznimke:

Proizvodi prikladni za povrat:
Nudimo 30-dnevnu politiku povrata za sve maskice iz naše kolekcije i na sve dodatke. To znači da tijekom prvih 30 kalendarskih dana nakon što primite svoju kupnju, možete promijeniti mišljenje.

Prihvaćamo povrate samo kada kupljena roba nije korištena i ne pokazuje znakove trošenja.

Molimo imajte na umu da su kupci odgovorni za sve troškove uključene u vraćanje predmeta. Paketi za povrat ostaju odgovornost kupca dok ih CaseCompany ne primi. Narudžbu ćemo refundirati u cijelosti unutar 7 dana od primanja vraćenih kupnji.

Ako želite vratiti svoju kupnju, kontaktirajte nas na [email protected] ili ako ste stanovnik EU-a: pošaljite nam Europski obrazac za odustajanje.

Povrati bez prethodne komunikacije s nama neće biti prihvaćeni.

Povrati se mogu poslati u pratnji broja narudžbe na:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgija

Proizvodi koji nisu prikladni za povrat:

Ne prihvaćamo povrate za personalizirane proizvode. Svaka personalizirana maskica ili navlaka izrađuje se po narudžbi i nije ih moguće ponovno prodati.

Dodatne opcije dodane vašoj narudžbi poput praćenog slanja i zamatanja poklona nisu refundabilne.

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu? Nažalost, to nije moguće. Jednom kada je vaša narudžba potvrđena, odmah započinjemo proces proizvodnje i slanja.
Ne možemo promijeniti nikakve detalje o vašoj narudžbi nakon potvrde. Stoga provjerite jeste li unijeli ispravnu adresu dostave i naručili pravi proizvod za sebe.

Status narudžbe

Stranica sa stanjem kaže da je moja narudžba “Na čekanju”. Što to znači? Kada je vaša narudžba postavljena “Na čekanju”, obično je to zato što postoji problem. Moguće je da smo vam već poslali e-mail da vas obavijestimo o tome. Ako to nije slučaj, molimo kontaktirajte nas na [email protected].

Molimo provjerite mapu Spam/Junk e-maila s kojim ste se registrirali kod nas.

Upravo sam dobio e-mail koji kaže da je moja narudžba otkazana. Zašto se to događa? Automatsko otkazivanje narudžbe događa se kada postoji problem s plaćanjem. Ako prođe previše vremena za narudžbu da primi plaćanje nakon što je postavljena, naš sustav automatski otkazuje narudžbu.

Ako je vaša narudžba otkazana protiv vaše volje, molimo kontaktirajte nas na [email protected].

Kako mogu provjeriti stanje svoje narudžbe? Stanje svoje narudžbe možete provjeriti ovdje.

Unesite e-mail s kojim ste napravili narudžbu i vaš broj narudžbe i dobit ćete najnovije informacije o vašoj narudžbi.

Dostava i isporuka

Nisam primio svoju narudžbu! Jeste li me opljačkali? Da! ... Šalimo se. Nakon što pošaljemo vašu narudžbu, oslanjamo se na dostavne službe s kojima radimo da obave svoj dio posla. Nažalost, ponekad se može dogoditi da izgube paket ili ga dostave na pogrešnu adresu. Održavamo razdoblje čekanja od 25 radnih dana nakon slanja da bismo bili sigurni da vaša narudžba nije odgođena. Ako ne primite svoju narudžbu unutar ovog razdoblja čekanja, smatramo da je vaša narudžba izgubljena u tranzitu i nudimo vam rješenje.
Molimo kontaktirajte nas ako ne primite svoju narudžbu unutar 25 radnih dana.

Moram li potpisati za svoju narudžbu prilikom dostave? UK/EU
S našom opcijom Standardne dostave vaša narudžba će biti dostavljena u vaš poštanski sandučić. Nećete morati potpisati za svoju dostavu.

S našom opcijom Praćene dostave morat ćete potpisati prilikom dostave. Ako želite biti sigurni da ste kod kuće kada dostavna služba dođe, molimo provjerite svoje informacije za praćenje.

SAD/KAN/AUS
Morat ćete potpisati za dostavu. Ako želite biti sigurni da ste kod kuće kada dostavna služba dođe, molimo provjerite svoje informacije za praćenje.

Moj kod za praćenje ne radi. Što sada? Ponekad je moguće da vaš kod za praćenje nije odmah aktiviran nakon slanja. Ako vaše informacije za praćenje nisu dostupne dva dana nakon što ste primili potvrdu o slanju, molimo kontaktirajte nas na [email protected].

Želim pratiti svoju narudžbu. Je li to moguće? Nudimo praćenje za sve narudžbe s odabranom opcijom Praćene dostave. Primit ćete e-mail sa svim detaljima za praćenje kada pošaljemo vašu narudžbu.

Nažalost, možemo ponuditi praćenu dostavu samo za narudžbe s adresom dostave u EU, SAD-u, Kanadi i Australiji.

Nudimo Standardnu dostavu za većinu zemalja svijeta.

Opcija Standardne dostave ne uključuje kod za praćenje.

Moja adresa dostave je izvan EU. Moram li platiti uvozne poreze? Neke zemlje izvan Europske unije mogu zahtijevati uvozni porez, carine i povezane pristojbe za uvoz. Ovaj trošak nije pokriven u plaćanjima koja ste nam napravili. Te naknade, ako se primjenjuju, određuje i naplaćuje Carinska uprava zemlje odredišta. Za daljnje detalje o naknadama, molimo kontaktirajte svoju lokalnu Carinsku upravu.

Koliko dugo traje dostava? Vrijeme dostave nije zajamčeno za Standardnu dostavu. Ako postoji datum koji želite ispuniti, sugeriramo odabir opcije Praćene dostave.

Dolje navedena vremena dostave su procijenjeno vrijeme potrebno poštanskoj službi i ne uključuje vrijeme obrade Carine u zemlji odredišta. U nekim slučajevima lokalna Carinska uprava vaše zemlje može zahtijevati dodatne dokumente i vrijeme za obradu vašeg paketa, što također može uzrokovati daljnje kašnjenje dostave.

Tijekom državnih praznika i užurbanih razdoblja moguće je da obrada i dostava vaše pošiljke dožive neko kašnjenje. Carina i Poštanska služba mogu zahtijevati dodatno vrijeme za obradu/dostavu tijekom vrhunca sezone (Crni petak, Božić, itd.) ili prije glavnih festivala (npr. Valentinovo). Za detalje o državnim praznicima u zemlji odredišta, molimo obratite se web stranici vaše lokalne vlade.

Country Shipping type Duration (business days)
Austria standard 4-5
Austria express 3-4
Australia express 6-7
Australia standard 12-15
Belgium standard 3-6
Belgium express 2-4
Bulgaria standard 5-8
Bulgaria express 3-6
Canada express 5-10
Canada standard 10-15
Switzerland express 3-5
Switzerland standard 4-6
Cyprus express 5-10
Cyprus standard 5-8
Czech Republic standard 5-8
Czech Republic express 3-4
Germany standard 3-5
Germany express 3-4
Denmark express 3-4
Denmark standard 5-8
Estonia standard 5-8
Estonia express 4-6
Spain standard 5-8
Spain express 3-6
Finland express 3-6
Finland standard 5-8
France express 3-4
France standard 4-6
Greece express 4-6
Greece standard 5-8
Croatia express 4-7
Croatia standard 5-8
Hungary standard 5-8
Hungary express 3-6
Ireland standard 5-8
Ireland express 3-6
Italy express 3-6
Italy standard 5-8
Lithuania standard 5-8
Lithuania express 4-6
Luxembourg express 3-4
Luxembourg standard 3-6
Latvia standard 5-8
Latvia express 4-6
Malta standard 5-8
Malta express 5-10
The Netherlands express 1-3
The Netherlands standard 3-4
Norway standard 5-8
Norway express 5-7
Poland express 3-6
Poland standard 5-8
Portugal express 3-6
Portugal standard 5-8
Romania standard 5-8
Romania express 3-6
Sweden standard 5-8
Sweden express 3-6
Slovenia standard 5-8
Slovenia express 3-6
Slovakia express 3-6
Slovakia standard 5-8
United States standard 5-7
United States express 4-6
Rest of the world standard 10 - 15

Plaćanje

Mislim da je nešto pošlo po zlu tijekom plaćanja. Kako mogu biti siguran da je sve u redu? Kada primimo plaćanje, odmah šaljemo e-mail na adresu koju ste registrirali s potvrdom vaše narudžbe. Ako niste primili e-mail od nas, a naplaćeni ste za našu narudžbu, molimo kontaktirajte nas na [email protected].

Molimo provjerite mapu Spam/Junk e-maila s kojim ste se registrirali kod nas ako niste primili nikakve potvrdne e-mailove.

Kako mogu platiti svoju narudžbu? Prihvaćamo razne opcije plaćanja. PayPal, kreditna kartica i bankovni prijenos.
Procesiramo i šaljemo narudžbu nakon primitka plaćanja. Ako odaberete plaćanje bankovnim prijenosom, to bi moglo odgoditi procesiranje vaše narudžbe.

Izrada vlastite maskice

Želim učitati vlastite slike. Koji će format slike i rezolucija dati najbolji rezultat? Naš alat za dizajn podržava .jpeg i .png formate. Za maskicu telefona preporučujemo rezoluciju od 2000×3000 piksela. Za navlake za prijenosna računala i maskice za iPad preporučujemo rezoluciju od 4000×3000 piksela.
Ako je vaša slika mutna ili pikselizirana u pregledu u alatu za dizajn, vjerojatno će biti mutna i pikselizirana kada se isprinta. Stoga budite sigurni da koristite slike visoke kvalitete.

Želim dizajnirati vlastitu maskicu za pametni telefon. Kako da započnem? Specijalizirani smo za pružanje mogućnosti dizajniranja vlastite maskice za telefon.
Slijedite ove korake. Možete započeti ovdje.

1. Odaberite svoj uređaj.
Imamo maskice za preko 200 uređaja. Odaberite svoj ovdje. Trudimo se ponuditi što više uređaja. Ako nemamo maskicu za vaš telefon, obavijestite nas ovdje.

2. Odaberite vrstu maskice koju želite dizajnirati.
Za pametne telefone imamo do 7 različitih opcija, svaka s vlastitim karakteristikama, izgledom i osjećajem.

3. Počnite dizajnirati!
Možete učitati vlastitu sliku s vašeg računala ili vašeg računa na društvenim mrežama. Možete dodati do 10 fotografija u jedan kolaž. Završite dodavanjem osobnog teksta ili nekih emojija. Vi imate kontrolu!

Trebate više informacija?

Možete nam pisati na: [email protected].

Kontaktirajte nas

Čujte od drugih

94% nas preporučuje, hoćete li i vi uskoro?

reviews
google review kiyoh review

21.435 Recenzije

review star review star review star review star review star
82%
17549
review star review star review star review star review star
10%
2056
review star review star review star review star review star
3%
619
review star review star review star review star review star
2%
459
review star review star review star review star review star
4%
752

100% jamstvo zadovoljstva

checkmarkJamstvo za pogreške u pravopisu i tiskanju
checkmark30-dnevno jamstvo povrata novca
checkmark12-mjesečno jamstvo na proizvod
checkmarkJamstvo da će uvijek odgovarati
review star review star review star review star review star 10/10

Super bonita, tal cual la diseñé, me llegó. es preciosa.

Verónica

Potvrđeno
Paiporta Valencia
Danas
review star review star review star review star review star 10/10

Excellent case will buy again

Alex

Potvrđeno
Workington
Danas
review star review star review star review star review star 10/10

The case is beautiful I purchased it as a wedding anniversary present my wife loves it excellent quality too

Patricia

Potvrđeno
Chertsey
Danas
review star review star review star review star review star 9/10

fast delivery good quality case

Anne Mai Dogan

Potvrđeno
Eidsvoll
Danas
Ilustracija žene koja kaže: Bok! Ja sam Sofija i ovdje sam da pomognem

500.000 zadovoljnih kupaca, hoćete li uskoro biti jedan od njih?

Imate li pitanje? Na raspolaganju sam od ponedjeljka do subote.